هر گونه سوالی دارید:

تلفن ۰۲۱66971400

به info@isct.ir

ایمیل بزنید!

مردم جهان و ایران در سال 2023 چه چیزهایی را جستجو کرده اند ؟

که در: اخبار

گوگل ، بزرگ ترین موتور جستجو جهان است. تقریبا تمامی جستجوها در موتور جستجوی گوگل صورت می گیرد. سرچ های کاربران در گوگل ، اطلاعات زیادی را در اختیار گوگل برای تجزیه و تحلیل داده ها قرار می دهد. پایگاه گوگل ترندز، یکی از پایگاه های گوگل است که به تحلیل رفتار کاربران گوگل می پردازد. گوگل ترندز ، در ماه آخر میلادی هر سال ، گزارش آماری از جستجوی کاربران گوگل را در سال جاری ارائه می دهد.

بر این اساس، در این پست به مهم ترین جستجوهای مردم ایران و جهان در سال 2023 خواهیم پرداخت.

بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل 2023
گوگل ترندز، در 18 دسته موضوعی ، ترین های جستجو شده را اعلام می کند. این 18 دسته بندی موضوعی شامل اخبار، افراد ، مرگ افراد مهم، بازیگران، ورزشکاران، بازی ها یا مسابقات جستجو شده، موسیقی ، خوانندگان و نوازندگان، دستورهای آشپزی، آهنگ ها، تیم های ورزشی، برنامه های تلویزیونی، برترین آهنگ ها، بیشترین پارک های جستجو شده بر اساس نقشه ی گوگل، بیشترین استادیوم های جستجو شده بر اساس نقشه ی گوگل، بیشترین موزه های جستجو شده بر اساس نقشه ی گوگل ، بیشترین دسته های جستجو شده در گوگل لنز و بیشترین پوشاک جستجو شده در گوگل لنز.

بیشترین اخبار جستجو شده مردم جهان در سال 2023 :

War in Israel and Gaza
Titanic submarine
Turkey earthquake
Hurricane Hilary
Hurricane Idalia
Hurricane Lee
Maine shooting
Nashville shooting
9 .Chandrayaan-3

10 .War in Sudan

جنگ در اسرائیل و غزه، زیردریایی تایتانیک، زلزله ترکیه، طوفان هیلاری، طوفان ایدالیا، طوفان لی، تیراندازی مین، تیراندازی در نشویل، چاندرایان-3 و جنگ در سودان، اخباری هستند که در سال 2023 بیشترین جستجو در مورد آنها انجام شده است.

محبوب ترین دستورهای غذاهای 2023
بیبیم بپ، نوعی ماهی کبابی Espeto، Papeda، شیرینی پخته شده Scooped bagel و نوعی پاستا Pasta e fagioli ، محبوب ترین غذاهای 2023 هستند.

محبوب ترین موزه های جهان در سال 2023
1) موزه لوور، پاریس، فرانسه

2) موزه بریتانیا، لندن، بریتانیا

3) موزه اورسی، پاریس، فرانسه

4) موزه تاریخ طبیعی، لندن، بریتانیا

5) تیم آزمایشگاه سیارات، توکیو، ژاپن

6) Rijksmuseum، آمستردام، هلند

7) موزه ملی دل پرادو، مادرید، اسپانیا

8) موزه ون گوگ، آمستردام، هلند

9) موزه تاریخ طبیعی آمریکا، نیویورک

10) خانه آن فرانک، آمستردام، هلند

مهم ترین موضوعات علمی در 2023
چت جی پی تی و perplexity مهم ترین موضوعات علمی هستند که اخیرا بیشترین جستجوی مردم جهان در مورد آنها بوده است. اما بیشترین جستجوی مردم جهان در دسته علم مربوط به موارد زیر است:

جاوا java
گیت هاب github
ماشین حساب
نت net
javascript
c++
مهم ترین موضوعات مربوط به سلامت در سال 2023
بیش‌فعالی یا ADHD ، قرص paracetamol پاراستامول (استامینوفن) و ایبوپروفن Ibuprofen ، مهم ترین موضوعات مربوط به سلامت 2023 هستند.

مهم ترین جستجوهای ایرانیان در سال 2023
کلمات آهنگ ، فیلم ، ایران ، بازی و عکس ، پرتکرارترین جستجوهای ایرانیان در سال 2023 بوده است. در دسته ی اخبار مردم ایران در سال 2023، خودرو، ایران خودرو، هواشناسی، وام و سایپا را جستجو کرده اند. در دسته ی علم نیز ایرانیان بیشتر ریاضی، زلزله و ماشین حساب را در گوگل بیشتر جستجو کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟

شرکت های موفق برای رشد برنامه ریزی می کنند. برای آن کار می کنند و آن را به دست می آورند. برنامه شما برای رشد کسب و کارتان چیست؟

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه ارتباط با ما اینجا دیدن کنید.








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟