هر گونه سوالی دارید:

تلفن ۰۲۱66971400

به info@isct.ir

ایمیل بزنید!

استراتژی برندبرای پیشی گرفتن از رقابت خود و به دست آوردن قلب و ذهن مردم

استراتژی موثر برند اندیشه ای واحد را ایجاد می کند که تمام رفتارها، اقدام‌ها و ارتباطات حول محور آن همسو می شوند. این استراتژی ها برای تمام محصولات و خدمات کارکرد دارد و در طول زمان تاثیر گذار می باشد. بهترین استراتژی‌های برند چنان متمایز و قدرتمند هستند که رقیب را از میدان بدر می کند. استراتژی برند بر اساس چشم انداز برند پی ریزی می شود و با استراتژی کسب و کار سازمان همسو می گردد و از درون ارزشها و فرهنگ سازمان ریشه می گیرد و شناخت عمیقی از نیازها و ادراکات مشتریان را منعکس می کند.

استراتژی برند، جایگاه ذهنی برند، مزیت رقابتی برند و ارزش منحصر بفرد برند را تعریف می کند. استراتژی برند باید بطور هماهنگ با تمام ذینفعان از مشتریان و کارکنان و هیئت مدیره، تا نمایندگان فروش و تامین کنندگان و رسانه‌های جمعی مرتبط باشد. استراتژی برند همچون نقشه راهی است که بازاریابی را هدایت کرده و کار را برای فروشندگان و فروش بیشترآسان می کند و همچنین برای کارکنان، شفافیت، شرایط کاری مطلوب و انگیزه به ارمغان می آورد.

برندسازی دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجـاری برای افزایش اعتبـار و شهـرت برند در بازار وارد رقابت می شود. اعتبـار و شهرت یک برند بطور مستقیم می تواند منجـر به فروش بیشتر و قیمت گران تر محصولات و خدمات شود. برندینگ روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است. برندسازی، نام شرکت، محصـول یا سازمان را در بازار رقابت شناخته تر می کند و با اعتبـاربخشی باعث ایجاد تمایز بین شرکت ها و محصولات رقبا می شود. بوسیله برندسازی برای محصـولات یا خـدمات خود یک شـخصیت خلق می کنید که مجمـوعه ای از خصـوصـیات و تعهـداتی است که نیـازهای مشـتریان و مخـاطبان شما را برآورده می کند. برندسازی چند هدف اصلی را دنبال می کند که باعث ذهنیت مطلوب درباره محصولات جدید و افزایش شهرت محصولات قدیمی در بازار  می شود.

برخی از خدمات استراتژی برند که ما ارائه می دهیم:

در صنعت خود رهبر باشید. نکته کلیدی اینجاست که اگر شما می‌خواهید در کیفیت رقابت کنید همیشه باید یک قدم جلوتر از رقبای خود و کسانی که در حال حاضر وجود دارند باشید.

فرآیند توسعه ماتمرکز بر 3 عنصر کلیدی هر استراتژی بازاریابی موفق

crosshair

1. خلاق

تبلیغات شگفت انگیزی ایجاد کنید که توجه مشتریان احتمالی شما را جلب کند و آنها را به آنچه ارائه می دهید علاقه مند کند.

2. هدف گیری

مشتریان خود را به صورت آنلاین پیدا کنید، آنها را به وب سایت خود هدایت کنید و سپس آنها را با تبلیغات هدفمند مجدد به خوبی طراحی شده بازگردانید.

algorithm

3. بهینه سازی

کارشناسان فناوری ما هر مرحله از قیف شما را بهینه می کنند تا اطمینان حاصل کنند که حداکثر بازگشت سرمایه به دست می آید.

ما با بهترین راه حل های بازاریابی به بهترین منافع مشتریان خود خدمت می کنیم. بیشتر بیاموزید

سوالات متداولسوالات متداول خدمات استراتژی برند

برندسازی باعث

 

۱. افزایش شهرت محصولات قدیمی در بازار

۲. جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار و سودآور

۳. اعتلای وجهه و اعتبار یک شرکت

۴. ثبات و دوام فروش    

۵. از همه مهم تر تولید ثروت برای صاحبان برندها

بنابراین برندسـازی می تواند در فرآیند فروش تاثیرگذار باشد. مشتریان همواره حاضرند بهای بیشتری برای برند شناخته شده بپـردازند چـرا که محصـولات و خدمات برندهای شناخته شـده می توانند اعتماد مشتریان را جلب کنند. جلب توجـه و به یادماندن در حافـظه مشـتریان، باعث اثربخشی هرچه بیشتر هزینه های تبلیغات و بازاریابی می شود.

چه کسی استراتژی برند را تدوین میکند؟

در حقیقت توسعه استراتژی برند نتیجه گفت و شنودهای گسترده بین مدیران ارشد سازمان؛ مثل مدیران عامل، بازاریابی، فروش، تبلیغات، روابط عمومی و بخش های عملیاتی مثل تولید و توزیع است. شرکت های معتبر اغلب برای این کار از مشاوران برند و صاحب نظران بازاریابی بهره مند می شوند. اصولا برای توسعه استراتژی های برند بایستی مشاور با تجربه ای در زمینه استراتژی را از بیرون دعوت کرد تا شرایط درون شرکت را بررسی کند.

نقش مشاور در ایجاد استراتژی های برند در تسهیل روند است که با پرسش سوالات درست و فراهم آوردن ایده ها و جمع بندی اطلاعات مرتبط و دستیابی به راه حل های استراتژیک احراز می شود. اهمیت تدوین استراتژی های برند و هزینه های ایجاد هویت برند باید در بالاترین سطح یک سازمان و در سراسر بخش‌های عملکردی آن درک شود نه فقط در بخش فروش و بازاریابی بلکه بخش های تولید، منابع انسانی، مالی و حقوقی نیز باید به اهمیت آن آگاه باشند.

گروه تخصصی فناوري اطلاعات سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران متشکل از تعدادی از علاقه مندان فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار و شبکه با ھدف ارائه خدمات بھینه مبتني بر پیشرفته ترین تکنولوژي ھاي روز دنیا به سراسر کشور در حال فعالیت است. در حال حاضر این گروه خدمات خود را  به بیش از 700 شرکت فعال در صنعت احداث کشور ارائه می نماید.

در دنیای پر رقابت امروزی، سازمان‌ها در همه بخش‌ها به ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات روی می‌آورند تا دغدغه‌ای بابت خدمات پشتیبانی IT سازمانشون نداشته باشند.

اگر موارد زیر جزء خواسته‌های شماست، پس قطعا از مشاوره IT واحد فناوری اطلاعات کمک بگیرید:

+ افزایش عملکرد سازمان

+ افزایش کارایی شبکه

+ مدیریت و بهینه‌سازی دسترسی به سیستم ها

+ بازنگری در زیرساخت های شبکه

+ صرفه‌جویی در هزینه های سازمان

+ ایجاد ارزش افزوده

تجربه کاربری پروسه ایجاد تجربه‌ای مثبت برای کاربران در زمان تعامل داشتن با وب سایت است. تجربه کاربری خوب به کاربران این کمک را می‌کند که درک‌پذیری بهتری از وب سایت داشته باشند. نتیجه این کار این خواهد بود که کاربران از گشتن و استفاده کردن از وب سایت شما حس رضایت پیدا می‌کنند و لذت خواهند برد.

راهی که کاربر شما قادر به استفاده و ناوبری وب سایت است به اندازه موضوع طراحی، محتوا و محصولی که ارائه می‌دهید، مهم شمرده می‌شود.

 تجربه کاربری خوب تنها مربوط به طراحی وب سایت نمی‌شود. بلکه عنصری بسیار مهم در تمام شکل‌های موفقیت یک وب سایت است.

وقتی که به تجربه کاربری و بهره‌گیری از آن فکر می‌کنید، بهتر است که در این روند به چند سوال جواب بدهید:

  • مشتریان شما چه افرادی هستند و دوست دارند که چگونه از وب سایت‌تان استفاده کنند؟
  • محصولات شما چه هستند و چه انگیزه‌ای برای ترغیب کاربران در جهت استفاده از آن‌ها وجود دارد؟
  • مشتریان در چه جاهایی از محصولات شما استفاده می‌کنند؟
  • چرا مشتریان بجای انتخاب محصولات مربوط به رقبای‌تان از محصولات شما استفاده می‌کنند؟
  • مشتریان چگونه از محصولات شما استفاده می‌کنند؟

تجربه کاربری شگفت انگیز را فقط می توان با پیروی از یک فرایند طراحی تکرارشونده فراهم کرد.

همه ذینفعان اصلی شرکت شما با انجام وظایف خود در روند کار شرکت می کنند. این تنها راهی است که می توانید کاربران موجود خود را حفظ کرده و کاربران جدیدی را در این دنیای رقابتی جذب کنید.

پاسخ ما به سوالات متداول. از ما سؤال بپرسید

    درخواست پاسخ دادن

    استراتژی برند یک لیست آرزو نیست. این یک نقشه راه است که راه را به سوی نسخه بهتری از نام تجاری شما هدایت می کند، راهنمای موفقیت آمیز برندسازی شرکت شما.

    و ما درباره شما نمی دانیم، اما فکر می کنیم زمان شروع سفر فرا رسیده است. زیرا وقتی می دانید که نام تجاری شما می تواند بسیار بیشتر باشد، زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

    اگر آماده هستید نام تجاری خود را به هر چیزی که قرار بود تبدیل کنید، ما اینجا هستیم تا آن را محقق کنیم. یک دایره بکشید، تماس بگیرید، و بیایید تحول نام تجاری شما را شروع کنیم.

    توجه: طبق خط مشی رازداری شما، جزئیات شما کاملاً محرمانه نگه داشته شده است.










    برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟

    شرکت های موفق برای رشد برنامه ریزی می کنند. برای آن کار می کنند و آن را به دست می آورند. برنامه شما برای رشد کسب و کارتان چیست؟

    چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

    آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

    برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه ارتباط با ما اینجا دیدن کنید.








      چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟