هر گونه سوالی دارید:

تلفن ۰۲۱66971400

به info@isct.ir

ایمیل بزنید!

ابزار نگارش هوش مصنوعی KoalaChat

که در: هوش مصنوعی

تکنولوژی با سرعت زیادی رشد می کند، با رشد تکنولوژی کارهایی که قبلا خیلی طول می کشید در مدت خیلی کوتاهی انجام خواهد شد. نگارش متون بخصوص پست های بلاگ، خیلی آسان تر از قبل شده است.

AI writing tools یا ابزار نگارش هوش مصنوعی، به نرم افزارهایی گفته می شود که با استفاده از هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا مطلب بهتری بنویسیم. ابزار نگارش هوش مصنوعی نرم افزاری است که می تواند با کمک هوش مصنوعی برای پیش بینی متن بر اساس ورودی هایی که شما ارائه می کنید استفاده کند.

ابزار نگارش هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا قواعد نگارشی و ویرایشی مطلب خود را بررسی کنید. به همین دلیل ابزار نگارش هوش مصنوعی نزد دانشجویان و دانش آموزان بسیار محبوب است. ابزار نگارش هوش مصنوعی هنوز در مرحله اولیه است اما می تواند به شما کمک کند تامطلب بهتری بنویسید.

ابزار نگارش هوش مصنوعی بر اساس مدل GPT-3 ساخته شده است. به زبان ساده، هوش مصنوعی استفاده شده در مجموعه داده بر اساس جملات به پیش بینی بهترین کلمه برای کلمه قبلی، در حالی که ساختار جمله را حفظ می کند، استفاده می کند. یکی از این ابزارهای نگارش هوش مصنوعی، KoalaChat است که در این پست با آن آشنا خواهیم شد.

KoalaChat چیست؟

KoalaChat یک ابزار توسعه یافته توسط هوش مصنوعی است که در آن می توانید متن با موضوع مورد نظر خود را تولید کنید. KoalaChat بر اساس موضوع مورد نظر شما به تولید متن بلند با رعایت قوانین سئو می پردازد. علاوه بر این، KoalaChat، ابزار جایگزین ChatGPT است. استفاده از KoalaChat رایگان است، اما می توانید با پرداخت ماهیانه تجربه بهتری داشته باشید.

برای دسترسی به ابزار هوش مصنوعی KoalaChat به آدرس https://koala.sh مراجعه کنید. در باکس می توانید موضوع مورد نظر خود را بنویسید. KoalaChat این امکان را دارد که بر اساس موضوعات فارسی نیز متن تولید کند.

در مثال زیر مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی وارد شده تا ببینیم KoalaChat چه متنی برای این موضوع تولید خواهد کرد.

ملاحظه می کنید که بیشتر اطلاعات ارائه شده در این متن صحیح است.

علاوه بر موضوعات مختلف می توانید اسامی مورد نظر خود را نیز در KoalaChat جستجو کنید. برای مثال، پس از وارد کردن اسم کیومرث پور احمد، اطلاعات زیر برای ما بازیابی و تولید می شود. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک های بازیابی شده کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟

شرکت های موفق برای رشد برنامه ریزی می کنند. برای آن کار می کنند و آن را به دست می آورند. برنامه شما برای رشد کسب و کارتان چیست؟

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه ارتباط با ما اینجا دیدن کنید.








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟