هر گونه سوالی دارید:

تلفن ۰۲۱66971400

به info@isct.ir

ایمیل بزنید!

تبلیغات آنلاین خود را مرتبط و شخصی کنید

که در: تبلیغات

از تبلیغات شخصی چیزی می‌دانید؟

دنیای امروز، دنیای تبلیغات است! احتمالاً شما هم انواع‌ و اقسام تبلیغات را در سطح شهر، رسانه‌های تصویری و شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید که هرکدام از آن‌ها دارای هدف مشخصی هستند. تبلیغات شخصی‌ سازی شده نیز دسته‌ای از تبلیغات است که می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند.

تجربه نشان داده است که موفقیت در تبلیغات نیازمند تخصص و تجربه فراوانی است که از عهده هرکسی برنمی‌آید؛ زیرا امروزه سلیقه مخاطبان بسیار تغییر کرده و رقابت بین کسب‌وکارهای مختلف نیز به‌شدت افزایش یافته است. با این حال، تبلیغات شخصی سازی شده یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای بازاریابی و دیده شدن است.

آشنایی با تبلیغات شخصی سازی شده

اگر دقت کرده باشید، تبلیغات رایج به‌گونه‌ای است که محتوای تبلیغی برای انبوهی از مخاطبان نمایش داده می‌شود. اما نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مخاطب از این مدل تبلیغات استقبال چندانی نمی‌کند و آن‌ها را مناسب شرایط خود نمی‌داند. به همین دلیل، باید از تبلیغات شخصی استفاده کنیم.

تبلیغات شخصی سازی شده به دسته‌ای از تبلیغات گفته می‌شود که برای هر فرد به‌صورت مجزا تهیه شده و بر اساس سلیقه، موقعیت جغرافیایی، سن، شغل و غیره ارسال می‌شود. امروزه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ برای معرفی خدمات و سرویس‌های خود از تبلیغات شخصی استفاده می‌کنند. در بخش بعدی با برخی از ضرورت‌های استفاده از تبلیغات شخصی سازی شده آشنا خواهیم شد.

ضرورت‌های استفاده از تبلیغات شخصی

همان‌طور که گفتیم، تبلیغاتی که به‌صورت شخصی ارسال شود، دارای مزایای فراوانی است و امتحان خود را پس داده! به همین دلیل، برای معرفی کسب‌وکارهای کوچک و گسترش آن بهتر است به دنبال این نوع از تبلیغات برویم. برخی از مزیت‌های استفاده از تبلیغات شخصی سازی شده عبارتند از:

  •  باعث تعامل بیشتر مخاطب می‌شود
  •  احتمال تبدیل شدن مخاطب به مشتری افزایش می‌یابد
  •  بازدهی کسب‌وکار بهبود پیدا می‌کند
  •  میزان رضایت مشتریان بیشتر می‌شود.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که مخاطبان به پیامک‌های تبلیغاتی شخصی سازی شده تمایل بیشتری نشان می‌دهند و ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. زیرا این پیامک‌ها معمولاً طوری نوشته می‌شوند که دربرگیرنده سلایق و نیازهای مخاطب باشد. بنابراین برای تعامل با مخاطب بهتر است از این نوع تبلیغات استفاده کنیم.

نکته مهم در شخصی سازی تبلیغات، ایجاد ارتباط دوستانه با مخاطب است که منجر به تعامل بیشتر و افزایش بازدهی تبلیغات خواهد شد. به‌عنوان مثال، ارسال پیامک ‌های تبلیغاتی برای تبریک تولد و همچنین برگزاری نظرسنجی می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی تعامل مخاطب داشته باشد.

علاوه‌ برآن، برخی از پیامک‌‌ها یا ایمیل‌های تبلیغاتی، نام کوچک شما را خطاب قرار می‌دهند و از این طریق تلاش می‌کنند تا رابطه‌ای دوستانه بین مخاطب و کسب‌وکار ایجاد کنند. زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که برای تبدیل کردن مخاطب به مشتری باید از تبلیغات شخصی سازی شده استفاده کرد.

تبلیغات شخصی سازی شده را چگونه انجام دهیم؟

حالا که با مزیت‌های استفاده از تبلیغات شخصی آشنا شدیم، بهتر است به‌سراغ نحوه انجام آن برویم. به‌طور کلی، روش‌های مختلفی برای جمع‌آوری اطلاعات و طراحی تبلیغات بر اساس نیازهای مشتری وجود دارند و در این راه می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. علاوه‌برآن، با کمک برخی روش‌ها نیز می‌توان تبلیغات شخصی سازی شده را به بهترین شکل ممکن انجام داد،این روش‌ها عبارتند از:

1- جمع‌آوری اطلاعات در مورد سلایق و نیازهای مشتری

قبل از هر چیزی باید به‌دنبال جمع‌آوری اطلاعات برویم! زیرا بدون داشتن اطلاعات از سلیقه افراد و نیازهای او نمی‌توانیم یک تبلیغ شخصی را طراحی کنیم. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم که از ابزارهای تحلیلی و همچنین بانک‌ شماره سامانه‌های پیامکی معتبر استفاده کنید.

نکته مهم اینجاست که برای شروع تبلیغات شخصی سازی شده باید استراتژی معینی را تعریف کرده و اقدامات خود را بر اساس آن تدوین کنیم. این استراتژی در راستای درک نیازهای فعلی و کشف نیازهای آینده مشتریان است.

2- برگزاری نظرسنجی و مسابقه بین مخاطبان

یکی از راه‌های جذاب و موثر برای شخصی کردن تبلیغات پیامکی و ایمیلی، استفاده از نظرسنجی و همچنین برگزاری مسابقات گوناگون است. این کار باعث می‌شود که مخاطب، کسب‌وکار شما را دنبال کرده و از یاد نبرد. علاوه‌برآن، نظرسنجی باعث شناخت نقاط منفی شده و از این طریق نیز عصای دست شما خواهد بود.

3- ارسال ایمیل‌های شخصی سازی شده

برای گسترش بازاریابی و تبلیغات، هیچ‌گاه ایمیل تبلیغاتی را فراموش نکنید! این ایمیل‌ها را می‌توانید به‌صورت شخصی نوشته و بر اساس فیلترهای مختلف برای مخاطبان خود ارسال کنید. لازم به ذکر است که هزینه این تبلیغات بسیار کمتر بوده و دردسر زیادی نیز ندارد.

4- ارسال پیامک بر اساس جنسیت، موقعیت جغرافیایی، سن و غیره

پنل اس ام اس بهترین مکان برای شخصی کردن تبلیغات و گسترش کسب‌وکار هستند. زیرا با خرید پنل پیامک از شرکت‌های معتبر می‌توانید انواع پیامک‌ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی، جنسیت، سن و شغل دسته‌بندی کرده و در مواقع لزوم، آن‌ها را به دست مخاطبان برسانید.

حالا شاید از خود بپرسید که آیا تمامی سامانه‌های پیامکی شرایط انجام تبلیغات شخصی سازی شده را دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که برخی از پنل‌های پیامکی دارای سابقه درخشانی هستند و قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای دارند. پنل ملی پیامک نیز یکی از همین سامانه‌های معتبر است.

ملی پیامک یک سامانه SMS قدرتمند و منحصربفرد است که با کمک آن می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را به‌صورت انبوه و گروهی ارسال کنید. از جمله امکانات پنل ملی پیامک می‌توان به قابلیت ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، سن، جنسیت و نوع شغل اشاره کرد. این ویژگی، انجام تبلیغات شخصی سازی شده را بسیار راحت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟

شرکت های موفق برای رشد برنامه ریزی می کنند. برای آن کار می کنند و آن را به دست می آورند. برنامه شما برای رشد کسب و کارتان چیست؟

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه ارتباط با ما اینجا دیدن کنید.








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟