هر گونه سوالی دارید:

تلفن ۰۲۱66971400

به info@isct.ir

ایمیل بزنید!
0 +
سالهای نوآوری و خلاقیت
0 +
افرادی که برای بهتر کردن جهان تلاش می کنند
0 +
کشورهایی که در سراسر جهان فعالیت می کنند

خدمات شبکه به مجموعه کارها و عملیات هایی اطلاق می شود که در رابطه با شبکه های کامپیوتری به صورت مستمر و دائم در جهت حل مشکلات، ارتقا و نگهداری از شبکه انجام میشود.

 

راه اندازی اتاق سرور

طراحی اتاق سرور، دیتاسنتر و اتاق رک با استانداردھای لازم
ساخت کف کاذب ضد حریق، سقف کاذب ضد حریق استاندارد اتاق سرور
نصب و پیاده سازی زیرساخت شبکه با در نظر گرفتن شرایط ھر پروژه
نصب و راهاندازی دوربین مداربسته تحت شبکه
نصب سنسورھا و تجھیزات ھوشمند سازی جھت کنترل شبکه و زیرساخت
نصب سیستم ھای اعلام و اطفاء حریق برای اتاق سرور

خدمات اکتیو

تنظیم و پیکربندی تمامی تجھیزات اکتیو شبکه مانند: سوئیچ، روتر، مودم ، اکسس پوینت، فایروال و…
و .. . Windows Server 2016 ,2012 , نصب سیستم عامل ھای کلاینت و سرور و تنظیمات آن، مانند 2008
و… DNS ،DHCP ،Domain ، Active Directory نصب و راه اندازی سرویس ھای تحت شبکه مانند
نصب و راه اندازی نرم افزاری ھای تحت شبکه
انجام تنظیمات و پیکربندی جھت کنترل و مدیریت یکپارچه سیستم ھا، اکانت ھا، فایل ھا و…
راه اندازی مدیریت اینترنت،یوزرھا و مدیریت پھنای باند

 

خدمات پسیو

اجرا و پیاده سازی شبکه ساختار یافته
نصب و راه اندازی تجھیزات شبکه و سرور
خدمات کابل کشی شبکه، داکت کشی و ترانکینگ بصورت ساخت یافته
UPS نصب و راه اندازی تلفن سانترال، برق و
آرایش انواع رک ایستاده و دیواری
ارتقا و بھینه سازی زیرساخت شبکه قدیمی
نصب نودھا، پریزھا، کیستون ھا و پچ پنل

 

خدمات شبکهنصب و راه اندازی شبکه

privacy policy

پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار

  • عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت افزاری (کامپیوترها، پرینترها، اسکنرها)
  • مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت افزاری
  • نصب و پیکربندی سخت افزارهای جانبی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه خرید و ارتقای منابع سخت افزاری (سیستم های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر، یو پی اس و ...)

اطلاعات بیشتر
network

پشتیبانی نرم افزار و سیستم عامل

    • عیب یابی و رفع نقص سیستم عامل ھا و نرم افزارھای عمومی
    • مدیریت سیستم ھای کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم افزاری
    • نصب و پیکربندی سیستم عامل ھا و نرم افزارھای عمومی
    • پیگیری پشتیبانی فنی نرم افزارھای اختصاصی
    • مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم افزارھای عمومی و مدیریت لایسنس ھای نرم افزاری
    • مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم افزارھای عمومی
    • مشاوره در خصوص زیرساخت ھای نرم افزاری

گروه را ملاقات کن
lifering

پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو

  • نگهداری و ﻋﯾب ﯾﺎﺑﯽ ﺗﺟﮭﯾزات ﺳﺧت اﻓزاری و ﻧرم اﻓزاری ﺷﺑﮑﮫ
  • ﻣدﯾرﯾت، ﮐﻧﺗرل و ﻧظﺎرت ﺑر ﻣﻧﺎﺑﻊ ﺷﺑﮑه ﺷﺎﻣل ﻣﺎﻧﯾﺗورﯾﻧﮓ ﮐﯾﻔﯾت و ﮐﺎراﯾﯽ ﺳروﯾس ھﺎ ،ﺗراﻓﯾﮏ ﺷﺑﮑﮫ و ﺳﺧت اﻓزارھﺎ
  • ﮐﻧﺗرل و ﻣدﯾرﯾت و رﻓﻊ ﻋﯾب زﯾرﺳﺎﺧت ﺷﺑﮑﮫ ﺷﺎﻣل ﮐﺎﺑل ﮐﺷﯽ، ﺗراﻧﮑﯾﻧﮓ، ﺳﺎﻧﺗرال و ﺗﻐﯾﯾرات ﺗﻠﻔﻧﯽ

با پشتیبانی مشتری صحبت کنید

ارزشهای اصلیما به ساختن برندهای قوی و استراتژی های یکپارچه اعتقاد داریم.

ھر شرکتی که بیش از دو کامپیوتر داشته باشد، قطعا به سطحی از این خدمات نیاز دارد. یک ساعت قطعی شبکه یا کار نکردن کامپیوترھا و سرورھا به معنای مختل شدن کسب و کار در آن یک ساعت است. خطرات ویروس ھا و عدم پشتیبان گیری ھم که جای خودش را دارد و ممکن است خسارات زیادی را بوجود آورد. فناوری اطلاعات سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران با درک این موضوع ھمواره تلاش می کند با ارائه خدمات متمایز پشتیبانی خود، از مشکلات این چنینی پیشگیری کرده و رضایت مشترکین را جلب نماید.

سوالات متداولسوالات متداول خدمات شبکه

خدمات مشاوره

یک مدیر سازمان پیش از اقدام برای نصب شبکه باید با یک مشاور شبکه در رابطه با نیازهای خود صحبت نماید. دلیل این امر آشنایی و درک متخصص با خواسته مدیر و همچنین تسریع انجام خدمات شبکه می باشد. از جمله مزایای دیگری که می توان در رابطه با خدمات مشاوره از آن ها نام برد جلوگیری از دوباره کاری است. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر هنگام ذکر خواسته های خود از تیم شبکه، فراموش می کند که بگوید در آینده قصد افزایش تعداد سیستم های متصل به شبکه را دارد.

در این شرایط پس از پایان کار شبکه و گذشت مدتی از آن، هنگامی که بخواهد سیستم جدیدی را به شبکه متصل نماید مجبور به استخدام تیم دیگری می شود. در این شرایط به دلیل دوباره کاری، هم زمان و هم هزینه زیادی از دست خواهد رفت؛ در صورتی که اگر مدیر مورد نظر هنگام مشاوره به درستی به این نیاز خود اشاره می کرد احتیاجی به طی کردن مراحل بالا نبود. در نتیجه از همین الان با کارشناسان شبکه، ISCT صحبت کرده و از این مشکلات جلوگیری کنید. برای مشاوره با شماره ۰۲۱66971400 تماس بگیرید.

 

پشتیبانی شبکه

اگر جزو آن دسته از مدیران هستید که بر این باورند که پس از نصب و راه اندازی شبکه، دیگر با تیم متخصص کاری ندارید باید به شما بگوییم کاملا در اشتباه هستید. طبیعی است که هر سیستم پس از مدتی کار کردن نیاز به یک سری به روزرسانی ها دارد.

شاید انجام برخی از آن ها ساده باشد اما انجام خدماتی نظیر خدمات پشتیبانی سانترال نیازمند دانش فنی زیادی است؛ بنابراین خدمات پشتیبانی اگر بیشتر از خدمات نصب اهمیت نداشته باشد، مطمئنا کمتر از آن ها نیز حائز اهمیت نخواهد بود.

 

تهیه و نصب تجهیزات
از جمله شناخته شده ترین خدمات شبکه های کامپیوتری که تقریبا همه مدیران و کارکنان با آن آشنا هستند، نصب تجهیزات شبکه می باشد. تجهیزات شبکه را می توان به قطعات یک خودرو تشبیه کرد. هر اندازه کیفیت قطعات خودرو بالاتر باشد، ماشین با کیفیت تری ساخته خواهد شد. این موضوع در شبکه نیز صدق می کند که هر چه از تجهیزات با کیفیت تری استفاده شود، سرعت انتقال داده ها و به طور کلی سرعت شبکه افزایش خواهد یافت.

نکته دیگری که به اندازه تهیه تجهیزات با اهمیت می باشد، نصب آن ها است. هر اندازه هم برای خرید تجهیزات شبکه هزینه نمایید، در صورت عدم نصب درست آن ها با مشکل مواجه خواهید شد؛ بنابراین اهمیت استفاده از تیمی که هر دو کار تهیه و نصب تجهیزات را به درستی انجام دهد بسیار بالا می باشد.

 

امنیت شبکه
یکی از خصوصیات مهم شرکت شبکه کامپیوتری اهمیت آن ها به مقوله امنیت است. با وجود نسبی بودن امنیت می توان اقداماتی جهت افزایش آن انجام داد. نصب ضد بدافزارها، دیوار آتش (فایروال ها) و تمامی اقداماتی که دسترسی غیرمجاز افراد به شبکه را کاهش دهد، جزو امنیت شبکه می باشند.

در حقیقت امنیت نقش بسیار موثری در جلب اعتماد مشتری دارد. زمانی که مشتری (مخاطب) بداند که اطلاعات او نزد سازمان محفوظ است با خیالی آسوده به شرکت مورد نظر اعتماد می کند؛ بنابراین امنیت شبکه نقش مستقیمی در پیشرفت شرکت دارد.

 

اکتیو شبکه
خدماتی مانند تنظیم و نصب روتر، مودم، کارت شبکه، دیوار آتش و تجهیزاتی از این قبیل مربوط به بخش اکتیو شبکه هستند. همواره طراحی بخش اکتیو پس از پایان یافتن خدمات پسیو (مانند کابل کشی) انجام می پذیرد. دلیل این امر این است که بخش پسیو شبکه نقش ستون فقرات را دارد و تمامی تجهیزات روی آن سوار می شوند. به زبان ساده تمامی خدماتی که به نوعی مربوط به کنترل سیگنال ها و دیتای عبوری از شبکه می شوند در بخش خدمات اکتیو قرار می گیرند.

 

اجرای پسیو شبکه
ابتدایی ترین بخش اجرایی خدمات شبکه، مربوط به خدمات پسیو می باشد. یکی از مهم ترین قسمت های این بخش کابل کشی شبکه است. طبیعی است که هر اندازه فضای شرکت بزرگتر باشد نیاز به کابل های بیشتری است. البته که حتی اگر قصد راه اندازی شبکه به صورت بی سیم را نیز داشته باشید باز هم یک سری کابل کشی ها ضروری می باشند. به زبان ساده تمامی خدماتی که به نوعی مربوط به زیر ساخت شبکه می شوند (مانند کابل کشی و ترانکینگ) در بخش خدمات پسیو شبکه قرار می گیرند.

 

تعمیر تجهیزات شبکه
خرابی شبکه در واقع به زمانی که یک شبکه در دسترس نیست، گفته می شود. برای کسب‌ و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، هر دقیقه از کار افتادگی، یعنی ارتباط مشتری با مشکل مواجه است، کارمندان نمی‌توانند به داده‌های خود در فضای آنلاین دسترسی داشته باشند و بسیاری از ابزارها و برنامه‌های کاربردی آنلاین کسب‌وکارمان قابل استفاده نیست.
به عبارت دیگر، خرابی شبکه به معنای سود از دست رفته است که می تواند از صدها هزار تومان تا میلیون ها تومان هزینه در هر ساعت برای ما در پی داشته باشد. در کسب و کارهای حرفه‌ای، تعمیر و عیب یابی شبکه یک ضرورت مطلق است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه کامپیوتری یک کسب و کار را دوباره سرپا کرد. به همین منظور می توانید از خدمات تعمیر شبکه ارغوان برای جلوگیری و رفع مشکلات شبکه خود استفاده کنید.

 

جا به جایی شبکه به مکان جدید
یکی دیگر از خدمات شبکه در تهران و سایر شهرهای دیگر جا به جایی شبکه به مکان جدید می باشد. در این شرایط استفاده از یک تیم با تجربه می تواند تا اندازه زیادی به صرفه جویی در هزینه های آینده کمک نماید. تیم متخصص تا حد امکان تمامی تجهیزاتی را که قابل استفاده هستند را جمع آوری می کند؛ در نتیجه در آینده بدون نیاز به تهیه مجدد آن ها اقدام به ایجاد شبکه در مکان جدید خواهد نمود. همچنین هنگام جا به جایی شبکه، برآورد دقیقی از پتانسیل های مکان جدید جهت انجام خدمات شبکه توسط تیم متخصص صورت می پذیرد.

گروه تخصصی فناوري اطلاعات سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران متشکل از تعدادی از علاقه مندان فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار و شبکه با ھدف ارائه خدمات بھینه مبتني بر پیشرفته ترین تکنولوژي ھاي روز دنیا به سراسر کشور در حال فعالیت است. در حال حاضر این گروه خدمات خود را  به بیش از 700 شرکت فعال در صنعت احداث کشور ارائه می نماید.

در دنیای پر رقابت امروزی، سازمان‌ها در همه بخش‌ها به ارائه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات روی می‌آورند تا دغدغه‌ای بابت خدمات پشتیبانی IT سازمانشون نداشته باشند.

اگر موارد زیر جزء خواسته‌های شماست، پس قطعا از مشاوره IT واحد فناوری اطلاعات کمک بگیرید:

+ افزایش عملکرد سازمان

+ افزایش کارایی شبکه

+ مدیریت و بهینه‌سازی دسترسی به سیستم ها

+ بازنگری در زیرساخت های شبکه

+ صرفه‌جویی در هزینه های سازمان

+ ایجاد ارزش افزوده

تجربه کاربری پروسه ایجاد تجربه‌ای مثبت برای کاربران در زمان تعامل داشتن با وب سایت است. تجربه کاربری خوب به کاربران این کمک را می‌کند که درک‌پذیری بهتری از وب سایت داشته باشند. نتیجه این کار این خواهد بود که کاربران از گشتن و استفاده کردن از وب سایت شما حس رضایت پیدا می‌کنند و لذت خواهند برد.

راهی که کاربر شما قادر به استفاده و ناوبری وب سایت است به اندازه موضوع طراحی، محتوا و محصولی که ارائه می‌دهید، مهم شمرده می‌شود.

 تجربه کاربری خوب تنها مربوط به طراحی وب سایت نمی‌شود. بلکه عنصری بسیار مهم در تمام شکل‌های موفقیت یک وب سایت است.

وقتی که به تجربه کاربری و بهره‌گیری از آن فکر می‌کنید، بهتر است که در این روند به چند سوال جواب بدهید:

  • مشتریان شما چه افرادی هستند و دوست دارند که چگونه از وب سایت‌تان استفاده کنند؟
  • محصولات شما چه هستند و چه انگیزه‌ای برای ترغیب کاربران در جهت استفاده از آن‌ها وجود دارد؟
  • مشتریان در چه جاهایی از محصولات شما استفاده می‌کنند؟
  • چرا مشتریان بجای انتخاب محصولات مربوط به رقبای‌تان از محصولات شما استفاده می‌کنند؟
  • مشتریان چگونه از محصولات شما استفاده می‌کنند؟

تجربه کاربری شگفت انگیز را فقط می توان با پیروی از یک فرایند طراحی تکرارشونده فراهم کرد.

همه ذینفعان اصلی شرکت شما با انجام وظایف خود در روند کار شرکت می کنند. این تنها راهی است که می توانید کاربران موجود خود را حفظ کرده و کاربران جدیدی را در این دنیای رقابتی جذب کنید.

پاسخ ما به سوالات متداول. از ما سؤال بپرسید

    درخواست پاسخ دادن

    استراتژی برند یک لیست آرزو نیست. این یک نقشه راه است که راه را به سوی نسخه بهتری از نام تجاری شما هدایت می کند، راهنمای موفقیت آمیز برندسازی شرکت شما.

    و ما درباره شما نمی دانیم، اما فکر می کنیم زمان شروع سفر فرا رسیده است. زیرا وقتی می دانید که نام تجاری شما می تواند بسیار بیشتر باشد، زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

    اگر آماده هستید نام تجاری خود را به هر چیزی که قرار بود تبدیل کنید، ما اینجا هستیم تا آن را محقق کنیم. یک دایره بکشید، تماس بگیرید، و بیایید تحول نام تجاری شما را شروع کنیم.

    توجه: طبق خط مشی رازداری شما، جزئیات شما کاملاً محرمانه نگه داشته شده است.










    برای رشد کسب و کار خود آماده اید؟

    شرکت های موفق برای رشد برنامه ریزی می کنند. برای آن کار می کنند و آن را به دست می آورند. برنامه شما برای رشد کسب و کارتان چیست؟

    چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

    آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

    برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه ارتباط با ما اینجا دیدن کنید.








      چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟